torsdag 21 mars 2013

Fiberbytte uppföjlning

Hej,

Nu rullar bilden in med alt finnt man har fåt!
Härligt att se.

Dags att visa det fina man fick tycker jag:

Rose-Marie fick följande av Kia J:

















BFL, silke och eucalyptus om jag fattad rätt.
Fina färger!

Kia J fick i sin tur av Britt-Marie L denna härliga paket:



 Lillian fick sin paket av Carina.


 Ser inte det härligt ut?

Britt-Marie skickade denna bilden med godis hon fick av Elaine:


















Så här skrev Britt-Marie:
"Här kommer en bild på mitt paket från Elaine, det är Merino/silke i en underbar vårkaskad och en "snutt" vit-grå ull från Greta ett Åsenfår från Indal. 
Snutt just för att det är sådan som jag bara vill snutta och njuta av. 
En underbar choklad med päron som nog går i en kaka eller liknande. 
Ett supertack och ett perfekt paket för mig."

Elaine fick paket ifrån Ulrika:















och jag fick denna meddelande från Elaine:
"Faity Glen, blandat Falkland,Polwarth o Brown merino. Fiberflätans färger är inspirerade av fairy Glen of Balnaknock i Scotland. Just nu njuter jag bara av att titta på den....... och några stickmarkörer som också låg i paketet. Tack Ulrika!
Tyvärr är jag en usel fotograf, fiberflätan är tusen gånger vackrare i verkligheten."

Birgitta A har också fåt sina paket:













Karin's skatt:
































Ser fram emot fler bilder. Bara att skicka till mig som en PM





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar